Volang


 
 
Skjorta - Gina tricot // Jeans - H&M // Skor - egengjorda, by me :D
 
Några bilder från tidigare i veckan, man kan se små snöflingor. Fullkomligt älskar denna outfit och speciellt den vita skjortan med volangerna. Skorna har jag för övrigt gjort själv. Vet inte vad ni tycker, men jag tycker iallafall att de är sjukt söta :)
 
Annars är vi hemma i Sverige över helgen. Jag har varit på Bröstcentrum idag på ett väldigt bra möte. Ser ut som att jag får tid för operation mycket tidigare än vad jag vågat hoppats på. Jag vet inte om ni kommer ihåg men jag ska operera bort båda mina bröst. Detta för att minska risken för återfall. Denna operation ville de på Karolinska göra tidigast två år efter avslutad strålbehandling. Men här i Karlstad tyckte de att vi kunde göra det om bara några veckor. De menade att man bara behöver vänta ett år efter strålbehandlingen.
Blev lite stressad av att jag kan få operation så snart. Samtidigt som jag tänker, ska det ändå göras så är det bara att köra på. Ser fram emot att få lägga det bakom mig. Jag kommer att göra en rekonstruktion direkt och det är jag så himla glad för. Dels för att det blir mindre påtagligt att jag faktiskt blir stympad men också för att slippa göra fler operationer än nödvändigt. För mig har det aldrig varit något alternativ att inte göra en rekonstruktion. Så klart vill jag ha två bröst!
 
Måste också tipsa alla om en app som heter Klämdagen. Med den får du en påminnelse 1 gång i månaden då du ska känna igenom dina bröst. Ett väldigt bra och enkelt sätt för att upptäcka cancer i tid. För kom ihåg, ju tidigare du upptäcker det desto större chans har du.
 
Ha en fin helg!♥
josefine

Vad fin du är!
Ville bara kika in och önska dej en trevlig helg :)

Svar: Vad söt du är. Tack detsamma till dig :)
Linda Jansson

Malin

Gud vad spännande med op 👏🏻👏🏻❤ kommer gå så bra!

Svar: Var beredd på att jag kommer ha 1000 frågor ;) <3
Linda Jansson

Elisabeth

Jobbigt med operation igen, men sedan behöver inte du "klämma" mer i alla fall. Stort lycka till!
Förresten, vilket fint hus du har och vilket läge!☺

Svar: Elisabeth!<3Hur går det för dig? Hur växer håret?
Ja det är sant. Det ska bli skönt att kunna lägga denna operation bakom sig.
Massa kramar!
Linda Jansson

Annika.

Du är bara för fin! Snygg blus!
Jag förstår att du mycket tankar runt ev operation. Mycket att sätta sig in i.
Hoppas att du fattar ett beslut som känns bra.
Kram Annika

Svar: Snälla goa du! <3 KRAMAR
Linda Jansson

Elisabeth

Hej Linda! Håret är fortfarande glest på hjässan och peruken är i tjänst. Jag tog kontakt med en salong här som jobbar med hairtalk efter tips från dig☺De skulle på kurs först för att lära sig om hairwear och sedan kanske ha mig som modell. Det vore kul och kul att kanske kunna inspirera andra. Har dessvärre inte hört något än. Sista cellgiftsbehandlingen fick jag den 15/3, så jag ger det ett år innan jag helt ger upp hoppet om mitt kraftiga hår igen. Annars är håret en mix av stålull och bebishår, ögonbrynen behöver smink men ögonfransarna är okej. Men, man får tänka på vad som är viktigast. (HÅRET!!!)😉

Svar: Men vad jobbigt för dig! Jag tycker ju att jag har det jobbigt med mitt hår utan dessa problem. Vad kan det bero på?Jag träffade en tjej på CancerRehabfondens rehabvecka i våras. Hon hade samma problem. Hon hade hår alltså men hon hade fått stora kala fläckar i nacken. Vet faktiskt inte hur det går för henne men om du vill kan jag fråga om hon vet något eller om det blivit bättre. Det är alltid skönt att veta att man inte är ensam ju.

MEN vad kul med HairTalk-grejen. Jag håller verkligen tummarna för dig! Shit vad kul! Håll mig uppdaterad.
Kramar
Linda Jansson

Fredrik

Så himla cool och snygg du är din outfit med blusen och jeansen (och dom egenhändigt gjorda skorna). Lite westerninspererat (skriver om det ämnet själv).
Intressant att följa din blogg. Önskar dej allt det bästa!

Svar: Tusen tack, det var väldigt snällt sagt! :)
Linda Jansson