Knitted

Allt från Gina Tricot ;)
 
Idag kommer Erik hem, härligt! Längtat så efter honom. Trots det så har jag ändå haft en bra vecka. Jag och Christine drog ut och käkade efter jobbet i onsdags och så sov jag över hos henne. 
 
Jag vet inte vad det är med mig men jag har så himla svårt att bestämma mig nuförtiden. Jag har sådan jäkla beslutsångest att jag inte får någonting gjort. Antar att många känner så men detta har blivit ett stort problem för mig i vardagen. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det. För att bara nämna ett exempel så har jag har varit på Plantagen tre gånger för att köpa några växter men jag åker alltid där ifrån utan någonting. Trots att jag lagt saker i vagnen så ombestämmer jag mig och det slutar med att jag går tillbaka med allt igen. 
 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska publicera detta eller inte haha... Så nu gör jag det, PUNKT!