The great Oktober sound

 
 
 
 
Skor och klänningen i fuskskinn från Zara
 
 
Jag vet inte vad jag ska skriva. Det händer massor i mitt liv just nu men jag kan bara inte få ner det i skrift här. Det är mycket positivt som har hänt men också en del oklara saker som gör att jag blir lite splittrad, högt och lågt. Så för att bara kunna uppdatera här (utan några större krav) så slänger jag bara upp den här outfiten från förra veckan. Hoppas ni mår bra, vi hörs snart! 
Tess

Vilka härliga höstbilder! :)

Svar: Tack snälla🙏
Linda Jansson

Terese

Supersnygg outfit! Älskar hösten det och vintern är mina favoritårstider!
Kram

Svar: Tack🙏 Då antar jag att du njuter nu då🤗
Linda Jansson

iseedee

Snygg outfit! =)

Svar: Tack snälla söta🙏
Linda Jansson

Malin

Hoppas du mår bra😊 Saknar dina blogginlägg ❤

Svar: Tack goding!❤️
Linda Jansson

Jossan

Hej!
Vill bara kolla läget! Länge sedan du bloggade nu! Hoppas att det beror på att du har en massa roligt på gång i livet, så du inte hinner uppdatera här!!
Kram

Svar: Tack för att du bryr dig fina du❤️
Linda Jansson

Hanna Karlsson

Hoppas att du är okej! Det var länge sedan som du skrev nu.

Svar: ❤️
Linda Jansson

Malin

Hur mår du?❤

Svar: Nu mår jag bättre igen. Tack för att du bryr dig om mig❤️
Linda Jansson

Elin

♥️

Svar: ❤️
Linda Jansson