Last weekend

 
Suger ni också ut det sista av sommaren nu? Det gör iallafall jag! Hängde här på vår altan nästan hela helgen. Bara låg i soffan och lyssnade på ljudbok och sov om vart annat. Lyssnade på Vänförfrågan på Nextory och den var så spännande att jag aldrig ville sluta lyssna, tips till dig! ”Maria vill bli vän med dig. Men Maria är död. Eller?” Sviiiinbra;)
 
 
Läser du eller lyssnar du hellre på böcker? Jag är en lyssnare. Dels för att jag har så svårt att fokusera (min hjärna orkar inte läsa alls längre) men också för att mina ögon somnar så fort jag försöker fokusera på en text. Hatar hur jag har blivit så förändrad de sista åren och det känns som att allt bara blir värre och värre... Hursomhelst, jag gillar ändå att lyssna på böcker som sagt. Det finns så många fler tillfällen till att lyssna än att läsa också. När jag åker bil, går ut med vovvarna eller som här, ligger ute på altanen och latar mig. LYSANDE JU!
 
 
Så nu behöver jag er hjälp! Är det någon som har tips på en bra och spännande bok så är jag dig evigt tacksam. Behöver något nytt att sätta tänderna i nu.
 
Sarah

fina bilder =)

Svar: Tack!🙏
Linda Jansson

Malin

Åhhh relaterar, tar vara på varenda solstråle haha ❤️ Kram

Svar: Haha, ja blir nästan stressad ju😅
Kram<3
Linda Jansson

Elin

Men åh!! Hur underbar ens? <3

Svar: <3
Linda Jansson

Netti Starby

Åh vad härligt och det låter riktigt mysigt! <3 Kramis

Svar: Kram<3
Linda Jansson

Emma Engström

Åh vill inte alls inse att det snart är slut på sommaren, kan den inte snälla vara lite längre?! Nextory gillar jag skarpt, är helt klart en lyssnare framför läsare haha :D KRAM hjärtat <3

Svar: Eller hur😊 Har du inte något kul tips då? I need it❤️
Linda Jansson

Julia Svensson

Wow så fina bilder!!

Svar: Tack söta<3
Linda Jansson

Ida

Men så mys!! Underbart härliga bilder också!! :'D

Svar: Tack gulle du<33
Linda Jansson

Angelica Wåhlin

Föredrar oftast att läsa, men när jag pendlade som mest orkade jag inte fokusera så då lyssnade jag på ljudbok och det var så himla skönt. Lyssnade bl.a på Vänförfrågan och den är verkligen SÅÅÅÅ bra! Helt rätt val av dig ;) KRAM

Svar: Kul att du också lyssnat på den😊 KRAM <3
Linda Jansson

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad härligt :) Man får ta vara på de sista dagarna innan hösten kommer

Svar: Ja verkligen <3
Linda Jansson

Pauline Hurtig

vad fint! jag älskar Viveca stens böcker, men just nu läser jag störst av allt :D

Svar: Tack för tips🙏😙
Linda Jansson

Amanda Sofi

Jag är en läsare, kan verkligen inte koncentrera mig när jag bara lyssnar... hehe.

Svar: Haha och jag är raka motsatsen 😅
Linda Jansson

Malin

Istvillingar!

Svar: Åh, den ska jag kolla upp. Tack snälla🙏😙
Linda Jansson

Joanna

Så härligt. Jag vill inte tänka på att sommaren snart är slut.

Svar: INTE JAG HELLER😭
Linda Jansson

Tonje

Du er nydelig 💛 Min hjerne er heller ikke så god til å fokusere. Elsker bildene 🌿👌

Svar: Haha, visst är det irriterande 😅 Tack finis💗
Linda Jansson

Linnea

Åh vad mysigt det såg ut!

Svar: 🙏
Linda Jansson

Alice

Jag läser mest böcker, hihi!

Svar: 😊
Linda Jansson

enna

Så fina bilder!
Sophie Kinsellas bok "Överraska mig" är en favorit :)

Svar: Åh detlöt spännande, tack för tipset😊🙏
Linda Jansson

Carro

Kan rekommendera Stefan Ahnhem och Lisa Jewel✌ Kram

Svar: Tack, verkligen. Detta ska jag kolla upp asap🙏 Kram
Linda Jansson

Sara Ekman

Åh vad mys!! <3 Jag gillar mer att läsa böcker men lyssnar jättemycket på poddar <3

Svar: Ja poddar är ju guld värda🙌💗
Linda Jansson

Yasmine

Har inga boktips tyvärr, men jag älskar bilderna! :D Kram

Svar: Det är lugnt vet du men tack😊💗
Linda Jansson