Resdag

 
 
 Hej på er finisar! Idag är en resdag för mig. Jag ska nämligen tillbringa hela dagen i bilen tillsammans med pappas hund Ture och den fina Palmen som ni ser bredvid mig på bilderna haha. Vi ska inte till något mer avancerat ställe än hem till Norge men det är lite meck med packning och annat som ska fixas när man åker fram och tillbaka så mycket som jag gör. Det tar på krafterna helt enkelt, då jag inte orkar så mycket nu för tiden. Hursomhelst, den söta lilla Palmen ska iallafall få pryda våran altan, tror den kommer passa sååå bra där. 
Erik och våran vovve Bimbo åkte hem tidigare i veckan så snart är vi återförenade igen, alla fyra ;) Imorgon kommer även svärföräldrarna på besök, det blir skoj! :D 
Louise

Hoppas det går bra! :D<3

Netti Starby

Vad mysigt och så himla snygg outfit! <3 Kramis

Linnea

Vilken enkel och snygg outfit!

Celine

Norge som är så magiskt! Lite avis blir jag ändå!

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Hoppas resan går bra 😘 Och lika snygg som vanligt 😍💗

Julia Svensson

Wow så snygg outfit!!

Jessica Högberg

Önskar dej en trevlig resa!

Amanda (Swedish Passport)

Håller tummarna för att allting går bra med resan! Kan tänka mig att det blir mycket organisering och planering för att få allting att gå ihop när man reser fram och tillbaka sådär :)

Sara Ekman

Hoppas bilresan går bra <3

Yasmine

Lycka till på resan :D Kram <3

Julia

DU ÄR SÅ SNYGG, och så mysigt med bilresa!
Kram

Ida - foto & häst

Sååå snygg du är!! Hoppas bilresan gick bra :D

Ida

Åhh där skickades min gamla bloggadress med, nu ska det bli rätt med idanilssonphoto.se haha ;)

Emma Engström

Din outfit alltså, love, love love!! Tycker det är så mysigt att åka bil, speciellt tidigt på morgonen och kvällen :D Hoppas det gick bra vännen!! KRAM och puss på dig!

Frida

Ja det är verkligen så snart. Jag är också så sjukt nyfiken på att se vem det är där inne, extra mycket då jag inte vet om det är en flicka eller pojke :D

Mysigt med återförening ikväll. Hoppas du får en trevlig tripp hem :)

Camilla Persson

Hoppas bilresan gått bra 🚘 Samt sån snygg outfit! 😍

My Nordqvist

Så snygg outfit!! Palmen var också jättesöt :D

Joanna

Snygg outfit. Hoppas resan gick bra. Kram

Alice

Åh, hoppas det gick bra! <3

Amanda Sofi

Älskar bilderna! Vad använder du för kamera?

Pauline Hurtig

alltså älskar dina outfits och dina bilder!

Hilma Eklund

MEN SNYGGING!!!!! <3<3

enna

Hoppas det går bra på hemresan fina du :) <3