A Sunday in NYC

 
 
 
 
 
 
Lite bilder från en härlig söndag i New York. Måste bara tillägga att Banana Bread kan vara det godaste som någonsin skapats. Har du inte ätit detta, PROVA!
 
Idag är det Sveriges nationaldag och jag är i Norge..?! Ja ja, ibland är det är inte lätt att planera men det går ju fint att fira här ifrån också. Så det ska vi göra ikväll. Hoppas du har lika härligt väder där du bor som vi har här i Norge. Kom dock världens hagelskur förut när jag var ute med vovvarna. Vi var mitt på en äng och det var klarblå himmel. På en sekund kom haglet och vi sprang alla tre.
Blev så varm i hjärtat när jag såg de där gosiga fyrbenta varelserna snegla på mig samtidigt som vi försökte springa från ovädret. Det var bara ett så fint ögonblick. Happy Nationalday!
Netti Starby

Så himla härliga bilder! <3 Kramis

Alice Lindström

Åhh vad jag blir sugen att åka dit!

Yasmine

Underbara bilder! Kram <3

Tonje

Du er en fantastisk inspiration.. Dine bilder og deg!! Får lyst til å pynte meg og reise samtidig 🙈♥️

Hilma Eklund

Alltså woooow!! Verkar vara en SÅ HÄFTIG stad! :D Kram finis!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Haha jag gjorde likadant för något år sen. Var också i Norge på Sveriges nationaldag. Så fina bilder :)

Celine

Så galet snygg outfit och dessa bilder är GOALS!

Elin Bäckström

Åh så fina bilder!

Sara Ekman

Åååh så härliga bilder <3<3

Elin

Alltså du är såå snygg!! Så härliga bilder - ha en toppenfin semester hjärtat <3

Sofie

Härliga bilder😍 NYC ❤️ Oss = SANT

Anita

Wow, så fina bilder :D

Anonym

Men åh så trevligt! 😃

Angelica Wåhlin

Men alltså åh, dina NY-bilder gör verkligen att jag vill dit!! :D

Emma Engström

Guurl, alltså du är ju något av det snyggaste som går i ett par skor!! Hoppas du fick en himla mysig kväll på nationaldagen även om du var i Norge <3 KRAMISAR vännen <3

Alice

Hade också en bra nationaldag, och så fin klänning! <3

Camilla Persson

Vilka fina bilder! 😍

Matilda Berlin

Men babe, babe, BABE!!! <3