Sunday morning

 
Hej på er! Äntligen sommartid, det är väl ändå det bästa kvittot på att vi är på väg åt helt rätt håll. Ljus, sol och värme är det som iallafall får mina batterier att bli fullständigt uppladdade, å energi är precis det jag behöver. När jag tänker efter så kräver jag egentligen inte mycket för att må bra. Jag menar hur härligt är det inte att få vakna tidigt på morgonen, helt utav sig själv och mötas av allt ljus som sipprar in genom gardinerna. Det ger iallafall mig fjärilar i magen 🕊
 
 
Tonje

Den beste måten å våkne på 🌼 Takk for fine bilder 🍋💚

Svar: Eller hur🙌 Tack för dina fina kommentarer här goa du💗
Linda Jansson

Louise

Helt underbart med sommartid nu! :D <3

Svar: Ja, underbart ju☀️
Linda Jansson

Jessica Högberg

Men ja, imorgon ska det vara sol och ganska varmt hela dagen så jag tänker mej en uteservering efter skolan...

Svar: Åh det där lät ju helt underbart! Njut av solen, värmen och uteserveringen 😅🤗💫
Linda Jansson

Netti Starby

Det är verkligen underbart med ljusare tider och ha en fin dag! :-D Kramis

Netti Starby

Det är verkligen underbart med ljusare tider och ha en fin dag! :-D Kramis

Svar: Tack detsamma goa du😊
Linda Jansson

blondina

Sommartider hej hej sommartider :) såååå skönt att de börjar bli ljusare man blir så mycket gladare och piggare nu :D

Svar: Haha, blev så glad av din sång-kommentar. Den gav mig en så härlig vibe😅😍😍🤗
Linda Jansson

Celine

Men va är det sommartid nu?! Är så förvirrad haha!

Svar: Haha, sötis😅 Nu har du bott utomlands förlänge😉
Linda Jansson

Sara Ekman

Sååå härligt med sommartid <3

Svar: Yes! 🙌
Linda Jansson

Linnèa

Sååå underbart inlägg 😊☀️

Svar: 😊🙏
Linda Jansson

Jessica Högberg

Tyvärr lite för kallt, det ser ju så fint ut!!