Soft Tones

 
Beige och guld är en så himla fin kombo, jag kan aldrig få för mycket av detta. Det är stilrent och väldigt enkelt. Love it!
 
 
Hade en riktigt härlig kväll igår tillsammans med några av mina goa tjejer. Det blev Take Away mat med lite bubbel och en massa skratt. Blir nästan tokig när jag hänger med de där tjejerna. Det är bara skratt, skratt och åter skratt. Hade en enkel outfit på mig igår som jag gillade väldigt mycket. Jag hann knäppa några bilder av den innan jag tog cykeln för att möta ligan. Så jag ska visa er den imorgon för nu ska jag och Erik äntligen börja se på sista säsongen av Game of Thrones. Ja, du läste rätt. Vi har sparat hela säsongen för att kunna sträck kolla. Jag älskar det där med serier, den ständiga frågan efter varje avslutat avsnitt ”Ska vi ta ett avsnitt till?” Så nu blir det åka av kan jag lova! :)
Matilda Berlin

Men alltså åhh! Hur kan man ens va så snygg som du?? Kram fina <3

Svar: Du då😍
Linda Jansson

Sarah

Du passar riktigt bra i dom färgerna :)

Svar: 😊
Linda Jansson

Netti Starby

Vilken härlig kväll ni hade och så himla snyggt! <3 Kramis

Svar: Kraaam😊
Linda Jansson

Elin

Åh fina fina människa <3

Svar: Tito😙
Linda Jansson

Celine

Du är så jäkla snygg så att det inte finns!

Svar: Du är så söt goa Celine😍😙
Linda Jansson

NICOLE

Åh ja det är verkligen jättefint! :)

Svar: Ja😊🙌
Linda Jansson

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad snyggt med guld och begie!! Kram finis! <3

Svar: Tack finis😙
Linda Jansson

Alice

Härligt att det blev en lyckad kväll, och verkligen en fin kombo med guld och beige! <3

Svar: Tack gulliga du😊
Linda Jansson

Elin Bäckström

Wow!! Vart kommer armbandet ifrån?

Svar: Tack! Det är ett War-on-Cancer-armband 🙌
Linda Jansson

Alice Lindström

Så fin färg på dig!

Svar: 😊
Linda Jansson

Emma Engström

Alltså duu, så sjukt fin du är verkligen! Det lät också som att ni fick en hur mysig kväll som helst tillsammans :D KRAM finis <3

Svar: Right back at ya😙😙😙
Linda Jansson

Yasmine

Wow så snyggt! :D Myskväll med vänner är ju det bästa som finns, speciellt om alla är lika crazy som en själv haha ;) Kram

Yasmine

Wow så snyggt! :D Myskväll med vänner är ju det bästa som finns, speciellt om alla är lika crazy som en själv haha ;) Kram

Svar: Ja det har du helt rätt i💫
Linda Jansson

Josäfin Andersson

WOW vad snyggt!!

Svar: 🙏
Linda Jansson

Frida

Supersnyggt, tycker också att beigt och guld passar så bra tillsammans!
ååh vad mysigt! Älskar när man sparat serier och kan streckkolla. Jag har ju inte kunnat hålla mig utan har sett hela sista säsongen samma dag som avsnitten släpptes :P

Svar: Nej jag förstår det. Det har varit riktigt svårt att hålla sig😅
Linda Jansson