Blazer dress

 
 
 
 
 
En enkel outfit från i somras som jag insåg att jag inte delat här än. Detta var en perfekt outfit för en drink-date i goda vänners sällskap.
Jag gillar att jag klädde ner och förenklade denna oversize kavaj med ett par kängor. Det fick mig att känna mig mer bekväm och det är ju det viktigaste, eller hur?! Att känna sig bekväm och att man trivs i den man har på sig gör att man kan bära upp nästan vadsomhelst ju, det gör en hel outfit nästan. Självförtroende är din bästa accessoar. 
Anonym

Väldigt fint!!

Svar: Tack😊
Linda Jansson

Malin

Åhh så sjukt fin ❤️ Kram

Svar: Tack snälla du❤️
Linda Jansson

Netti Starby

Helt rätt tankesätt och så snygg outfit! <3 Kramis

Sara Ekman

asså sååå läckert, måste också införskaffa en blazer dress <3

Hemma Hos Felicia

wow, så himla snygg på dig!

Alice

Verkligen så snyggt! KRAM!

Beccyy

Snyggt!

Jessica

Så klokt, att trivas är bästa accessoaren 💕

Jeanette

Så himla fin outfit! :)

Elin

Snygg SNYGG SNYGG!!! WOW <3

Emma Engström

Bekvämt är verkligen superviktigt tycker jag!! Åh vad man önskar att det vore sommar mycket längre så man kan använda den här typen av kläder mer! KRAM finis <3

Yasmine

Alltså såååå snyggt!!! Kram <3

enna

Blazer klänningen är verkligen ditt plagg! Alltid lika fin :)

Ida

Åhh så snyggt! Passar verkligen dig så bra!! Älskar detaljerna och bältet :D

Sara

Snyggt!

Josäfin Andersson

WOW vad snyggt!! Döfina bilder :D

Celine

Din stil alltså <33

Malin

Men SÅ snygg!

Angelica Wåhlin

Men SÅ snyggt!

Louise

Sjukt snyggt! :D<3

NICOLE

Men du är väl för fin!!

Frida

Så snygg outfit! Och jag håller helt med i det du skriver. Självförtroende är bästa accessoaren :)

Amanda Sofi

Så snygg!!

Beatrice Jakobsson

Alltså, dina outfits är sååå snygga och stilrena! Älskar det! :)

Therese

Så snygg!

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Lika jäkla snygg som vanligt!! WOW :D

Emiza

fint

Linnea

Wow så snyggt!

Emma Engström

Tänker på dig och hur du har det vännen! KRAM <3

Sara

Snyggt! :)

Joanna

Så snygg outfit

Anita

Men så fint :D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så himla snyggt!!

Sarah

fina kläder

Amanda Sofi

Hade också matchat med typ de skorna, så snyggt!

Louise

Hoppas allt är bra med dig! <3

Malin

Saknar dina inlägg ❤

Alexandra Blomgren

Hej Linda.

Jag är en av tre sjuksköterskestudenter på Jönköping University som nu håller på att skriva ett examensarbete om kvinnors upplevelser av hur livet förändras av att få en bröstcancerdiagnos. Sjuksköterskor behöver kunskap utifrån den drabbades egna upplevelser för att bättre kunna hjälpa kvinnor och deras familjer.

Jag undrar ifall jag skulle kunna få din e-postadress? Vi önskar skicka ett informations- och samtyckesbrev till dig.

Med vänlig hälsning Alexandra

Veronica Möller

Men jisses vad snyyyygg du är! 😍😍