My September Issue

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens outfit! :D Blev ett spontanbesök till Karlstad med min kära syster som också knäppt dessa bilder ovan. Ni som följer mig på Instagram (@jansson.linda) har kanske sett min story från idag. Det blev allt från middag på Tacobar till lite shopping och mys med vovven Zigge;) Tycker btw att det är så himla kul att följa så många av er på instagram. Jag älskar att stötta er både på era bloggar och era instagram och det känns som vi nästan blivit vänner ju. Tack för att ni finns <3
Camilla Persson

Vilken mysig dag du verkar haft ☺️

Svar: Ja, super härligt😊
Linda Jansson

Hanna Karlsson

Vad snygg du är! Mysigt det låter med en tripp till Karlstad och att träffa din syster. Tacos är ju aldrig fel.

Svar: Sant så sant! Tacos är det bästa😅
Linda Jansson

Ellen

Ååhh älskar Karlstad😍 du är ju såå himla fiiin!!

Svar: Åh🙏😙
Linda Jansson

Emma Engström

Men åhh, jag var till Karlstad igår jag också!! Lät som att ni hade det myspys och älskar bilderna på dig som din syster tog, WOW! KRAM <3

Svar: Är det sant?!? Åh, tänk om jag sprungit på dig. Rena drömmen ju💗
Linda Jansson

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men jag dööör för dig! Hur snygg? Och HUR har jag inte kunnat följa dig på Instagram sedan innan?! Nu följer jag dig iaf! :D

Svar: Och jag dig😊😙🤸🏻‍♀️💗
Linda Jansson

Elin

Men hur snygg outfit? <3

Svar: Men tusen tack sötis🤗
Linda Jansson

Yasmine

Ska genast ta och följa dig på insta också! :D Kram <3

Svar: Åh goa du! Jag följde dig tillbaka på en gång😊😙
Linda Jansson

Netti Starby

Så himla snygg outfit fina du! <3 Kramis

Svar: Tack🙏 kramar
Linda Jansson

Celine

Dör verkligen för denna outfit!

Svar: Men goa goa du. Tack🙌
Linda Jansson

Amanda (Swedish Passport)

Åh, lät ju som ett fantastiskt härligt spontanbesök :)

Svar: 😊
Linda Jansson

Pauline Hurtig

så snygga bilder! började följa dig på insta :D

Svar: Och jag dig goding😊🙌
Linda Jansson

Alice

Verkligen fint! Du gör det så snyggt med cykelbyxorna! <3

Svar: Men tack snälla du! Vad glad jag blir<3
Linda Jansson

Malin Svensson

Alltså wow, så galet snyggt!!! Du är såååååå fin!! Kram ❤️

Svar: GODING!❤️
Linda Jansson

enna

Låter så mysigt! Och locationen till bilderna var sååå fin!

Svar: Eller hur😊
Linda Jansson

Sara Ekman

Myyysigt <3 Och så snyggt!!

Svar: ❤️
Linda Jansson

Ida

Men så mysig dag och så himla snygg outfit!! Du klär såå bra i cykelbyxor och älskar de själv meen tror jag ser rättså rolig ut i det, måste testa haha! Och så himla roligt att följa varandra på instagram jaa, så många nya vänner man får asså :'D

Svar: Ja testa:) Jag är övertygad om att du komme rocka det! Massa kramar goding
Linda Jansson

Angelica Wåhlin

Men SNÄLLA, vad vacker du är hela tiden! Förstår inte hur du gör det, haha :* <3

Svar: Åh vad du gör mig gald😙🙏 Men du, jag lovar jag ser INTE ut så här varje dag😅
Linda Jansson

Malin

Så fina bilder! Du är SÅ vacker :D

Svar: <3
Linda Jansson

Frida

Låter som en bra dag och du har som alltid en riktigt snygg outfit! :)
Spanade in din instagram och följde med :)

Svar: Och jag följde dig tillbaka😙💫
Linda Jansson

Louise

Snygga du!!! ÄÄÄÄÄlskar jackan! :D <3

Svar: Jag meeeed😍
Linda Jansson

Linnea

Så snyggt!!:)

Svar: Tack:)
Linda Jansson

Amanda Sofi

Hade helt missat att lägga till på Instagram, men nu är det gjort, kram!!

Svar: Följde dig tillbaka goding😙
Linda Jansson

Matilda Berlin

Blir typ alltid lika chockad över hur snygg din stil är när jag kikar in här! BABE ju! Stor kram fina <3

Svar: Åh!<3 Du är alltid så himla snäll:D stor kram till dig med snygging<3
Linda Jansson

Hanna

Du är så fin!😍

Svar: Åh, tack🙏😙
Linda Jansson

Sara

Riktigt snyggt :)

Svar: :)
Linda Jansson

Hilma Eklund

Men lägg neeeer vad SNYGGT! You. Look. AMAZING!

Svar: Åh! 💫💫❤️❤️😙😙
Linda Jansson

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååååjäkla snygg outfits!! 😍

Svar: TACK!🙏
Linda Jansson

Joanna

Snygg outfit.

Svar: :)
Linda Jansson

Therese

Wow vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla du!
Linda Jansson

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Superfin outfit :) Vad kul att du var i Karlstad. Vart bor du? Jag bor 6 mil från Karlstad :)

Svar: Jag bor i Norge men kommer från Kristinehamn (4mil från Karlstad) vart bor du?😀
Linda Jansson

Yasmine

Asså du är ju fantastiskt snygg och inspirerande <3

Pauline Hurtig

vad mysigt! och å så snygga bilder :)